Najczęściej zadawane pytania

  • Czemu służy Portal e-Usług?

    Portal e-Usług pozwala przy użyciu standardowej przeglądarki internetowej na sprawdzenie dostępności obiektów WOSiR, kalendarzy zajęć, dokonanie rezerwacji on-line oraz uregulowanie płatności za zamówione usługi.

  • Kto może korzystać z Portalu e-Usług?

    Z portalu może kożystać każda osoba mająca dostęp do sieci Internet w zakresie przeglądania grafik obłożenia obiektów i jego stref. Funkcje zamawiania usług i zapłaty za nie wymagają posiadania aktywnego konta użytkownika.

  • Jak założyć konto użytkownika w Portalu e-Usług?

    W celu założenia konta należy:

    • Zarejestrować się na stronie Portalu e-Usług. W formularzu rejestracyjnym uzupełnić wymagane dane.
    • Podać adres poczty elektronicznej jako login (identyfikatr) oraz hasło (liczące co najmniej 8 znaków, zawierające małe i duże litery bez polskich znaków, cyfry i znaki specjalne (~ ! @ # $ % ^ & * ( ) _ + - = ` [ ] \ { } | : " ; ' < > ? , . /)
    • Zapoznać się i zaakceptować Regulamin Portalu e-Usług.
    • Wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
    • Potwierdzić rejestrację poprzez kliknięcie linka aktywacyjnego przesłanego na wskazany podczas rejestracji adres poczty elektronicznej.
  • Nie mam adresu e-mail poczty elektronicznej. Czy mogę założyć konto w Portalu e-Usług?

    Adres poczty elektronicznej jest niezbędny w celu potwierdzenia rejestracji konta.

    • minimalna długość: 8 znaków
    • hasło zawiera małe i duże litery bez polskich znaków, cyfry i znaki specjalne: ~ ! @ # $ % ^ & * ( ) _ + - = ` [ ] \ { } | : " ; ' < > ? , . /
    • hasło nie zawiera loginu
  • Czy mogę korzystać z usług Portalu e-Usług bez założonego konta użytkownika?

    Tak, osoba nie posiadająca konta użytkownika może przeglądać grafik obłożenia obiektów i jego stref.